Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Pink Ozzy - 25 augusti 2009 20:09

Jag tittade just på nyheterna och undrar varför eländet mellan Israel och Palestina aldrig kan ta slut. Men det kanske aldrig kan bli så om israelerna ska bestämma allt. Nu vill de t o m bestämma över vår regering och vår grundlag. Men så länge Onkel Sam håller sin vakande hand över dom lär väl ine barnen på t ex Gazaremsan få det bättre. Sorligt.



Av Pink Ozzy - 25 augusti 2009 20:03

Diana som är en trogen bloggläsare skrev till mig och sa att hon hade träffat några för länge sedan i Norrland och som sockrade makaronerna. Jag har inte provat det själv, men har hört om det också. Själv föredrar jag pesto, Aromat, smör, olivolja och liknande.

Men en annan sak som Diana kanske tycker är lite gammalmodigt är att göra riktig sylt av egna körsbär. Vi gjorde det idag. Det är en helt gudomlig smak som man kan njuta av hela vintern.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards