Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Pink Ozzy - 15 september 2009 15:58

Har bokat en resa till Medelhavets sol. Har kollat vädret och enligt det ska det vara minst 24 grader och en stor sol i en vecka. Lägger man därtill att allt ingår i priset, så även drickat, så kan man väl säga att det blir en bra vecka. Jag var där för något år sedan. Det roliga är att, trots att jag har 2 kort på rummet, inte kan se rummet framför mig. Bara baren, poolen och stranden. Jo jo.

Av Pink Ozzy - 15 september 2009 10:39

Försöker uppmuntra mig själv genom att ge dig en historia.


Det satt två kvinnor på en bänk De var från två olika generationer och jämförde varandras tid och vem som hade roligast. Den yngre böjade och berättade om att de minsann hade 100 kanaler på TV:n, iPod, kameramobil mm mm.

Då vänder sig den äldre om och svarar:

- Flicka lilla. När jag var ung så gick man ut på lördagskvällen och startade med dans. När vi sen kom hem på söndagsmorgonen tog vi av oss trosorna och kastade dom i väggen. Satt de kvar där... DÅ hade hade vi haft toligt.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards