Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Pink Ozzy - 17 mars 2010 17:53

Idag var jag riktigt nere. Det börjar likna en spiral som inte har någon ände. Tanken var ju att jag skulle träffa svågern m fl. Men de hade redan sina förutfattade meningar klara så jag inte ansåg det i nuläge vara meningsfullt att sitta ner. Jag vet fan inte vad som farit i dom . Det vore ju bättre att ligga lågt än att stövla på med diverse krav redan från början. Jag trodde att mötet skulle vara helt kravlöst och att huvudsyftet var att mötas och enas. Men läser man det dom skriver på blogg och mejl så verkar det mest som om de förutsätter att vissa ( jag då )  ska kasta skit på andra och att man ska utse syndabockar. Inget vidare smart sätt att försöka starta upp ett relationsmöte på. Så det lär nog få anstå. Fan jag blir så djävla less på alltihopa så jag höll min Stecolidburk i handen i morse och funderade allvarligt på om det inte vore bäst för alla om jag slängde i mig 100 stycken piller och sprang till skogs så de inte hann magpumpa mig. Allt skit tar så mycket energi så du anar inte. Man får ingen ro i kropp och skäl och då är ju frågan om det är någon idé med något överhuvudtaget....


Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards