Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Pink Ozzy - 20 mars 2010 08:41

Skrev om TV-programmet "Sveriges fulaste hem för någon dag sedan. Tant Grön tyckte då att detta program bara var en utfyllnad i TV-tablån. Håller helt med. Men igår såg jag två saker som jag inte tycker var någon utfyllnad.

Det var först "Så ska det låta" som jag inte sett på flera år. Jag hade heller aldrig hört talas om Tjejlaget som tydligen var en countrygrupp och kallade sig för Cookies´n Beans. Djäklar vilka förmågor och vilket drag. Skulle vara kul att se dom på en livekonsert eller liknande. Ska googla lite och se vad jag hittar.

Det andra programmet som inte var utfyllnad var "Skavlan". Jag såg inte hela programmet, utan bara dansken som hade varit fast i ruinerna på Haiti i 5 dygn. Jag satt helt knäpp tyst, knappt andades när han berättade. Vilken historia att vara med om. Han verkade så lugn och sansad, men jag undrar om han sover gott om nätterna. Det måste ju ha satt sina spår. Såg  du inte det så kolla på reprisen.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards