Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Packat och klart

Av Pink Ozzy - 8 april 2010 13:00

Sådär, då var det packat och klart för avresan i morgon. Det ska bli skönt med en hotellvecka igen. Ibland trivs jag utmärkt att på på hotell, äta hotellfrukost, basta lite, läsa lite, slappa lite, ut och gå mycket för att se sig omkring, stanna till och ta en god öl någonstans, hitta bra lunchställen. Att bara finnas till och njuta av livet. Det är det livet borde gå ut på för fler. Men det är ju så att vissa har möjlighet att välja och andra inte. Det är ju tyvärr så att en del bara måste jobba för att få det att gå runt. Men jag har haft mina hundår. Jag har också slitit. Under 7 år hade jag t o m 2 jobb. Sista året var jag knappt hemma en dag från mars till juli. Så jag har gjort mitt jag också. Och eftersom alla män i släkten tycks dö kring de 50 så är det lika bra att njuta innan man ligger där med näsan i vädret.

 
 
ana

ana

8 april 2010 17:16

fy vad rolig hoppas att du får det toppen :)
kramiz

http://www.minus83kg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Fredag 29 mars 08:48

Nu har rödhaken kommit. Det gör han varje år. Den stannar på vår tomt kring komposten i fem till sju dagar och flyger sedan bort. Sen kommer han tillbaka i höst och gör likadant. Jag har alltid förundrats över att det bara är en, hur han hittar til...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 14:37

Dogge Doggelito hande tydligen sex när han var ca 7-8 och tjejen 15 år. Det berättade han i nåt forum och direkt kommer PK-maffian. Lasse Holm har t ex brutit med Dogge så han får inte vara med i Dobido i sommar. Då ska jag vara jävlig tillbaka och i...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 09:49

Köper du påskmat eller lever du som vanligt? Själv har vi det nästan som vanligt. Långfredagen äter vi bara Jansson och ägg. Lördag är vi bjudna på påskmat/födelsedag. Söndag och måndag tar vi lite påskmat, men inga mängder. Det var roligare ned ...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 09:31

Såg på Rapport igår hur många kvinnor som dödas av sina män. Jag blir så förbannad och samtidigt sorgsen. Ofta är kvinnorna dessutom gravida. Jag fattar inte hur dessa män tänker, om de ens tänker.  Jag tycker nog att straffen bör göras om. Samtidi...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:58


Eftersom många inte kommer att ha tid med mobil, platta eller dator önskar jag er redan en GLAD PÅSK!          ...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards