Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Pink Ozzy - 10 juli 2010 10:47

Jag har ju tidigare berättat om att det är svårt att hitta riktigt bra bloggar. Jag har nu funnit en via en annan hemsida. Kolla in den här killen. Han har humor, självdistans och något att skriva om.

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se


Av Pink Ozzy - 10 juli 2010 10:37

Littorin köpte sex. Var det inte det jag antydde redan för någon dag sedan? Nu kanske borgarna kan skippar Tobleronesnacket och tvättar sitt eget byk. Dessutom blir jag lite förbannat på hela affären. Här går fanskapet ut och låtsas var världens bästa pappa. Han flygs dessutom hem i regeringsplanet på skattebetalarna bekostnad!!! Sen när skjutsar vi hem torskarna????

Att politiker aldrig lär sig. Sahlins Toblerone och Marjasin som skulle " hjälpa" sin sekreterare med kvitton står ju nu helt i skuggan av kåte Sven-Otto. Undrar om han drog av det hela i ett rutavdrag, eller om det bara blev ett vanligt kalsongavdrag? Sökte han upp horan via en av staten betald Taxi, eller betalade han resan själv.

Monas Toblerone mm är ju småpengar i jämförelse till vad Littorin har kostat oss skattebetalare i form av flygresor hem mm. Han får väl dessutom en fet pension.

Vad är det frågan om? Detta är olagligt!!!!! Finns det ingen åklagare som tänker åtala honom?????

Av Pink Ozzy - 10 juli 2010 10:17

Jag tror att den här dan går åt helvete. Det började för en stund sedan då jag skar mig på en mässingskatt som jag gjorde en gång för att skrämma grannarnas katter. Den är så ful så det funkar på en del katter. Hur som helst så skulle jag göda lite innan åskan kommer och skar mig på vänsterfinger. Blodet skvätte och det var bara att ta kallvatten och tvål och hoppas att det inte blir en blodförgiftning. Är ju annars lätt att få när man håller på med sjövatten, jord och gödsel.

Hur som helst så går dan åt helvete när det börjar på detta viset.  Tyskland förlorar i fotboll. Jag får inte se fotbollen för att det åskar. En blixt kommer nog också att slå ner i närheten eller i kåken. F-n det här bådar inte gott. Jag tänkte tvätta bilen men tror jag skippar det. Tänk om jag repar lilla bilen med tvättsvampen idag. Törs inte chansa på det. Det är nog bäst att ta det djäkligt lugnt idag.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards