Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Pink Ozzy - 29 juli 2010 09:54

Nu går väl skam på torra land. Sven-Otto Littorin vill ha en fallskärm på över en miljon. Varför ska han ha över en mille av oss skattebetalare? Bortsett från alla sexanklagelser så sa han ju upp sig själv för att han ville ägna mer tid åt familjen. Det finns 1000-tals svenskar som vill spendera mer tid med familjen, men inte kan de bara säga upp sig sådär utan vidare. Kul att gå in till arbetsgivaren och säga:

- Hej jag slutar idag och vill ha en fallskärm för att jag vill vara mer med barnen.

Nej du Littorin. Vill du ha mer pengar så tjäna dom genom arbete.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards