Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Pink Ozzy - 10 februari 2011 16:24


På flyget till Chicago hade en herre ett antal gånger försökt att gå på toaletten, men det var hela tiden upptaget.
Flygvärdinnan såg mannens problem.
Min herre, sa hon.
Ni kan få låna damernas om Ni lovar att inte röra knapparna där inne.
Mannen gjorde det som han var tvungen att göra och medan han satt där
uppmärksammade han de där knapparna som han hade lovat att INTE röra.
Varje knapp var identifierad med bokstäver: VV, VL, PP, samt en röd knapp med bokstäverna ATB.

Han funderade en stund.

Vem skulle få veta om han tryckte på knapparna'?

Han tryckte på VV.
Då spolades Varmt Vatten försiktigt i baken.

Vilken härlig känsla', tänkte mannen. Herrarnas toalett hade minsann
inga sådana trevliga förnödenheter.

Han tryckte på knappen med bokstäverna VL.
Varmvatten ersattes med
Varm Luft, som mysigt torkade bakdelen.

När varmluften tog slut, tryckte
mannen på knappen PP.

En smärre Puder Puff smekte då hans ända, samtidigt som en doft av vår började spridas i rummet.

Vilken helt underbar känsla', tänkte mannen och njöt i fulla drag.

Damernas toalett var verkligen mer än bara en toalett, det var ett helt rum fyllt av kärlek, omtanke och ödmjukhet.

När puderpuffen var avslutad kunde han inte motstå frestelsen att trycka på ATB-knappen.

Jag kommer att vara i extas tänkte han, helt otroligt!'.


Sen blev allt svart.

När mannen vaknade till liv igen, låg han på sjukhuset i Chicago.
En sköterska tittade ner på honom med ett snett leende på munnen.

Vad hände egentligen', frågade mannen?

'Ni tryckte på för många knappar', svarade sjuksköterskan och fortsatte:

'Den sista, röda, knappen ... är en Automatisk Tampong Borttagare.

Er penis ligger under kudden, herrn !

Av Pink Ozzy - 10 februari 2011 12:43

Jag har valt dagens rubrik med anledning att jag säkert kommer tillbaka till ämnet. Jag är Bokoman, om det nu finns en sådan. Men jag älskar böcker. Snart är det bokrea och jag letar febrilt på nätet och i brevlådan efter kataloger. Jag bor så till att jag når alla de största bokbutikerna, vilket jag också kommer att göra den 23/3. En bok som jag redan vet att jag ska köpa är boken om OZZY. För mig är bokrean som julafton. Visserligen har jag inte läst alla böcker från förra årets rea och t o m någon från en tidigare rea. Men vad gör det. Jag har ju tid.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards