Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Pink Ozzy - 16 februari 2011 11:11

Har rpecis bokat de första böckerna från bokrean.

Det ble:

Robert Ludlums - Dokument Vargfälla ( jag tror jag har alla hans böcker )

Fenomenet Björn Ranelid

Sanningen om Gi

100 historiska myter

Stora boken okm Gi

50 sätt att mörda en snigel


Som du ser en salig blandning av allting. Och fler böcker lär det bli när jag drar mig upp vid 5.30-tiden nästa vecka.

Av Pink Ozzy - 16 februari 2011 10:43

Sen en tid tillbaka har jag haft samma problem i arm och armbåge som jag hade förra vintern. Så det blir till att besöka läkaren igen och få en cortisonspruta. Förra vintern blev det 3 innan smärtorna gav med sig.

Det värsta är väl om han säger att jag inte får styrketräna på ett tag.

Nåja, själva sprutan är faktiskt värre, även om man står ut.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards