Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

USA har världens mest korkade soldater

Av Pink Ozzy - 24 februari 2012 10:02

Inte så konstigt att USA inte vann Koreakriget, Vietnamnkriget, Afganistankriget m fl. Och i de fall del lyckats fått bort den styrande diktatorna har det bara tillkommit en ny eller så har folket fått det lika dåligt som tidigare. 

Säg mig ett enda krig där USA har fått tillstånd en bestående fred och där folket fått det bättre?  Jo, andra världskriget. Men i övrigt NADA. 

Men det är ju inte bara det att de inte "vinner" utan att de bär sig åt som svin. Pissar på fångar, visar upp dom nakna och dessutom så är de så korkade att de filmar hela skiten.

Det senaste i raden av fadäser är att man hittat ett ställe där USA´s soldater skulle bränna koranen. Hur fan dum får man bli? Fattar de inte att de koranälskande muslimer blir förbannade? T o m jag som inte är muslim tycker att det hela är helt djävla sjukt.

Nej, skicka hem ALLA amerikanska soldater och sätt in dom i kriget mot knarket i världen. Skulle de lyckas med det så skulle nog världen må mycket bättre. Men jag tror inte de klarar det heller. Det ligger ju trots allt en hel del pengar i potten för USA  att denna handel bedrivs. Även om  man officiellt inte säger det. 

Nej du Obama, ta hem dina plantor till soldater så de arbetar hemma och får ert eget land på fötter i s f att lägga er i andra länders skit.  

 
 
Ingen bild

idioten

21 mars 2012 23:06

Eftersom jag varit soldat vet jag att de flesta soldater är
Korkade. Man vinner inga krig på att marschera i takt och ha någon tramsig kadaverdisciplin ej heller med en hög pubertala grabbar med
Dirty Harry komplex. Där har du rätt i din syn på dumma soldater. Vad alla som snackar om krig måste ha i åtanke är däremot att krig är det jävligaste som finns. Skadade som lider nåt fruktansvärt i timmar. Det är inte ärofyllt som alla jäkla tv serier visar med stolta män som offrar sig och dör nästan smärtfritt.att se någon som tarmarna ramlar ur och han stoppar in dem igen. Du blir aldrignormaligen det lovar jag. ALLDRIG KRIG borde vara en självklarhet men människan är dum och går på allt fanatiskt snack om det är religösa, kommunistiska, facister el vilket namn man än går ut i krig för så är de lika hemskt. För den som är lite klarsynt
är tvn full av propaganda från usa, Allt från desperate housewifes till deckare.Vad man säger är vi är bäst i allt. Amerika styr världen. Ja det gör man, Inte med soldater utan genom musik, hambrgerkedjor, tv,film mm och genom fördummning

Pink Ozzy

23 mars 2012 09:53

Jag lägger ogärna ut kommentarer utan namn. Men gör ett undantag för att du skriver precis så som det är. Det finns inga vinnare i ett krig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 14:37

Dogge Doggelito hande tydligen sex när han var ca 7-8 och tjejen 15 år. Det berättade han i nåt forum och direkt kommer PK-maffian. Lasse Holm har t ex brutit med Dogge så han får inte vara med i Dobido i sommar. Då ska jag vara jävlig tillbaka och i...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 09:49

Köper du påskmat eller lever du som vanligt? Själv har vi det nästan som vanligt. Långfredagen äter vi bara Jansson och ägg. Lördag är vi bjudna på påskmat/födelsedag. Söndag och måndag tar vi lite påskmat, men inga mängder. Det var roligare ned ...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 09:31

Såg på Rapport igår hur många kvinnor som dödas av sina män. Jag blir så förbannad och samtidigt sorgsen. Ofta är kvinnorna dessutom gravida. Jag fattar inte hur dessa män tänker, om de ens tänker.  Jag tycker nog att straffen bör göras om. Samtidi...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:58


Eftersom många inte kommer att ha tid med mobil, platta eller dator önskar jag er redan en GLAD PÅSK!          ...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:53

Det är av någon anledning skillnad mellan Facebook och bloggen. Hag går väldigt sällan kommentarer på bloggen men dagligen på Facebook. OK, det är lite skillnad i innehållet. Det blir lätt lite roliga bilder på Facebook medan det på bloggen oftast är...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards