Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 28 september 2014

Vårt sjuka sexuella beteende

Av Pink Ozzy - 28 september 2014 09:47

Läser lite tidningar och blir lite förvånad över vad som skrivs.

  1. Pompeij
    Någonstans ska det tydligen vara någon form av utställning över ruinstaden Pompeij. Vad har man då för bild i annonsen? Jo, en man som klämmer på en kvinnas bröst. Jag har själv varit i Pompeij och tagit kort. Du kan i praktiken ta 1000-tals kort över området som beskriver Pompeij bättre än en enda bild från ett horhus. För det fanns de facto legitima horhus i staden och t o m speciella gatstenar med en penis som visar vägen fån hamnen till horhusen. Men varför visar man då just denna bild och inte någon annan bild som bättre beskriver staden. Eller ska vi tro att vi kommer att få se en massa porriga bilder?
  2. Kamera på skon
    Nästa, t o m sjukare, fenomen är att sätta på en liten minikamera på skorna och sedan fota kvinnor under kjolen när de är ute och går, åker tunnelbana, buss eller handlar. Vad fan är det som är så häftigt att se? Bilderna borde för det första bli ganska mörka, suddiga och påklädda. Eller går man runt tills man hittat någon som glömt sina trosor hemma? Och vad får de ut av det? kan väl inte vara annat än en tunn linje melllan benen. Sjukt!
  3. Knulla i dokusåpor
    Det sista läste jag om just nu. Pågår, eller har pågått en dokusåpa som heter "Paradise Hotel". Har aldrig sett den och kommer inte att göra det. Här är det dock en tjej på 24-25 år som har varit med där och knullat runt bland männen, men tröttnat på sex när hon nu slutat att vara med i serien. Nåja, vad serien går ut på kan jag inte skriva, eftersom jag inte har en aning. Kanske är det just att knulla så många det bara går och i så fall har vi lyckats nå nya bottennivåer inom området "dålig underhållning".

 Jag vet inte om jag är "feminist", som ju alla numera ska vara eller om det bara är mitt sätt som man att reagera på något så sjukt som att man alltid ska visa nakna tjejer på ett eller annat sätt. Inte undra på att det slår slint i en del knäppskallar och de ger sig på värnlösa kvinnor i hopp om att få tillstånd ett snabbt och våldsamt knull.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 14:37

Dogge Doggelito hande tydligen sex när han var ca 7-8 och tjejen 15 år. Det berättade han i nåt forum och direkt kommer PK-maffian. Lasse Holm har t ex brutit med Dogge så han får inte vara med i Dobido i sommar. Då ska jag vara jävlig tillbaka och i...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 09:49

Köper du påskmat eller lever du som vanligt? Själv har vi det nästan som vanligt. Långfredagen äter vi bara Jansson och ägg. Lördag är vi bjudna på påskmat/födelsedag. Söndag och måndag tar vi lite påskmat, men inga mängder. Det var roligare ned ...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 09:31

Såg på Rapport igår hur många kvinnor som dödas av sina män. Jag blir så förbannad och samtidigt sorgsen. Ofta är kvinnorna dessutom gravida. Jag fattar inte hur dessa män tänker, om de ens tänker.  Jag tycker nog att straffen bör göras om. Samtidi...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:58


Eftersom många inte kommer att ha tid med mobil, platta eller dator önskar jag er redan en GLAD PÅSK!          ...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:53

Det är av någon anledning skillnad mellan Facebook och bloggen. Hag går väldigt sällan kommentarer på bloggen men dagligen på Facebook. OK, det är lite skillnad i innehållet. Det blir lätt lite roliga bilder på Facebook medan det på bloggen oftast är...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards