Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Pink Ozzy - 27 augusti 2015 18:38

Jaha, då är gruppindelningen klar för årets champions league. Vill du ha lite "Stalltips" så kolla in de som anges kursivt. Tror det är de lag som går vidare. Kul för Malmö som fick både Real och PSG. Inte för att de har så mycket att hämta där, men Zlatan och Ronaldo i Malmö drar nog fulla hus.


Grupp A

PSG  

Real Madrid

Sjachtar Donetsk

Malmö FF
Kan väl inte bli något annat. Om inte Zlatan drar i sista stund eller skadas. I s f kan Sjaktar bli farlig. Real får det lätt.
 

Grupp B

PSV  

Manchester United

CSKA Moskva

Wolfsburg

Manchester brukar inte göra bort sig och Wolfsburg har etablerat sig i den tyska toppen. Borde vara enkelt för dessa två lag.


Grupp C

Benfica

Atlético Madrid

Galatasaray
Astana

Lite svårare grupp där turkarna kan skrälla. Men Atletico vinner gruppen.


Grupp D

Juventus

Manchester City

Borussia Mönchengladbach

Sevilla
Sevilla klarar nog andra platsen, även om Juve kommer att kämpa emot. Tror dock inte Juve är så bra i år som de senaste åren. City vinner gruppen.
 

Grupp E

FC Barcelona

Bayer Leverkusen

Roma
Bate Borisov

Tror inte Roma och Bate har något att sätta emot Barca och Leverkusen.


Grupp F

Bayern München

Arsenal

Dinamo Zagreb

Olympiakos

Finns bara Bayern och Arsenal som kan gå vidare. Allt annat är en skräll .


Grupp G

Chelsea

Porto

Dynamo Kiev
Maccabi Tel Aviv

Chelsea vinner lätt. Men sen är det frågan om portugiserna kommer att klara svåra Kiev. Troligen inte.


Grupp H

Zenit

Valencia
Gent
Lyon
Är väl "dödens grupp" även om inget lag är ett topplag. Men Jag tror på Valencia och Lyon.
Av Pink Ozzy - 27 augusti 2015 18:27

Ibland kan jag vara ganska rakt på.Skrev för inte så länge sedan på Facebook att de som hade rasistiska tankar och inte kunde acceptera flyktingar. Nåja, fyllde på med lite mer text. Hur som hellst så kunde de lika gärna dra. På detta sätt blev jag av med 2 personer som dessutom utger sig för att vara mina "arbetskamrater".

På så sätt slog jag två flugor på en gång. Jag blev av med 2 personer som inte accepterar andra än sig själv och dessutom fick jag veta deras politiska åskådning. Känns kanske liiiite fel att de jobbar på en skola. Eller?

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards