Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 3 april 2018

Av Pink Ozzy - 3 april 2018 09:42

Ont i huvudet, ont i magen, hjärtklappning mm gjorde att jag igår tog mig en stark funderare. Kom fram till att Facebokkvännerna ska ytterligare reduceras. Har reducerat dom till en femtedel redan men vill ner till en tiondel. Har räknat lite och det bör gå. Har gått ur de flesta grupperna också. Köp och sälj är jag kvar i. Men jag är lite osäker eftersom jag inte vet vad den gått med i som stål min identitet, om jag kan se den o s v. Någon så i helgen att det var min profilbild, men inte mitt namn och en annan säger att det var mitt namn men ingen bild på mig, så jag vet inte. Synd att jag själv inte fått nån vänförfrågan från hen. Det hade varit intressant. Bad en kompis försöka bli hans vän, men han fick inget svar. Jag har sökt, men hittar inget som stämmer. Det är frustrerande.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards