Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 23 februari 2019

Av Pink Ozzy - 23 februari 2019 09:57

Ikväll är det väl fjärde omgången av årets usla Mello. Det måste vara många år sedan som programledarna och kringsnacket slår låtarna med hästlängder, men i år är det ett sånt år. Programledarna är suveräna.
Och har ni tänkt på en sak? Alla 4 har utländsk bakgrund. Men vad spelar det för roll? Är man bra så är man bra. Perfekta sångnummer och perfekt timade skämt gör att man ser fram emot att låtarna tar slut och programledarna kommer in.
Får se om årets fjärde delfinal kan ändra på det.

Av Pink Ozzy - 23 februari 2019 09:51

Hörde Lars Winnerbäck på radion idag och fattar inte varför jag inte gillar honom. Han ligger ju i princip i samma fack som Lundell och andra bra låtskrivare och sångare. Jag försöker lyssna och lyssna men blir inte klokare. Nånstans missar jag det som är bra hos Winnerbäck. Men vad?

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards