Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 2 mars 2019

Av Pink Ozzy - 2 mars 2019 10:19

Oj vilka vilka vinnarskallar vi har i Maja, Charlotte, Stina och Frida. Det här är inte normalt. Alla körde utöver sin förmåga och för LAGET. Att ha Kalla i laget är ju guld värd. Verkar nästan som om hon höjer sig ett snäpp när det blir stafett. Hon vill inte vara den som bär skuld till ett misslyckande utan en ledare som är den bästa förebild för de yngre. Maja är säkerheten själv och tycks bemästra skidåkningen när det blir trångt. Och hur långt ska Frida kunna gå om några år? Hon är ju bara 19 år ! Sen har vi till sist Stina som tycks ha skrämt norskorna ordentligt. Hon har skapat sig ett riktigt spurtnamn. Inte många som kan mäta sig med henne i en spurt. Vilken enorm styrka i den kroppen.
Måste dock snabbt nämna Halvarsson. Hur fan tänker han? Han tycks inte ha någon koll på hur hans kropp fungerar. Borde nog vara med tjejerna ett tag så han lär sig.

Av Pink Ozzy - 2 mars 2019 10:09

Har surfat runt i nån vecka och letat nättroll. Visar sig vara ett sorgligt gäng av mestadels ensamstående, arbetslösa, avundsjuka, fega, störda människor. Det som förvånar mig är att så många är medelålders och äldre kvinnor. Om någon läser detta kan hon väl informera mig om vad det är som triggar henne och vad hon får ut av det. Ja, även du som kallar dig för man får kommentera.
Det är mest fegheten som stör mig. Ni skriver ju sådant ni inte vågar stå för. Saker ni inte vågar säga face to face. Det är ju så uselt och så fegt. Så fegt.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards