Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 6 mars 2019

Av Pink Ozzy - 6 mars 2019 19:29

Har sett #farmen i år och nu även börjat se #Vinnarskallar . Tidigare även superstar och andra program med f d idrottare. Och det visar sig om och om igen. Idrottare behöver inte bevisa något. De är trygga i sig själva, men äkta vinnarskallar.
Farmendeltagarna däremot har i de flesta fall aldrig varit något utan måste här försöka bevisa att de är något. Men de saknar kunskap om hur man beter sig i en grupp. Hur man sköter sig mot sina medtävlare o s v. Kolla stavhoppare som ett exempel . De tävlar mot varandra, men gläds även åt andras framgångar. Och kom inte och snacka om att det står en halv miljon på spel i Farmen. Det står t o m större pengar på spel i många idrotter.
Farmen som Tv-serie som den är utformad just nu är passé. Släng konceptet och ändra alla förutsättningar . Produktionen måste bli betydligt bättre och spegla det den ska och gå emellan där så är nödvändigt. Att först bara stå där, slicka sig om läpparna och spela in någon som blir arg för att i nästa stund kasta ut denne är så lågt och sjukt. Är det nån som ska ut är det den eller de som stått bredvid och myst om "Bra TV". Det är så djävla falskt så det finns inte. Jag är totalt övertygad om att Farmen i år har riggats på något sätt så att kanalen får ut maximalt av elakhet av de sjuka typerna som är kvar.

Av Pink Ozzy - 6 mars 2019 10:53

Här kommer kungen av Kungsan och tycker att det aldrig är ok att hota någon. Vad fan gjorde Roberto själv under sin Kungsantid? Diana har varit den justaste personen på farmen och slängs idag ut av Roberto bara för att hon blev förbannad och frustrerad över Emellis och de andra tjejernas beteende. Det är helt fel hantering av #tv4. De borde gått in direkt och stoppat Diana med någon form av kurator eller psykolog och inte filmat det hela. Är det inte OK att säga det Diana sa är det inte OK att filma och visa det heller. Det är en sjuk dubbelmoral.
Jag har passivt följt en del farmentrådar och många tycks hålla med i det jag skriver här. T ex gjorde Maxine sig skyldig till olaga intrång, stöld och annat när hon öppnade Dianas låda. Det skulle TV4 också satt stopp för. Om någon säger fel saker åker man ut, men när man rotar i andras saker är det tydligen OK.
Detta beteende av TV4 visar att de riggar sina dokusåpor. En del får vara kvar hur de än beter sig medan andra åker ut när det passar TV4. Innebär att jag aldrig mer kommer titta på något program med tävlingsinriktning på TV4 eftersom man ju inte vet om den bäste vinner eller den de anser "gör sig bäst i TV.
Och den där Emelli vill jag bara säga "fy fan, skäms " . Hon utger sig för någon form av chef. Vore jag ägare av det företaget skulle hon framöver få skura golven i källaren. En falskare människa finns inte.
Om det är bara lite stake i TV4 borde de ge 250.000 kronor till Diana som plåster på såret. Hon fick ingen rättvis chans av #mobbarna#farmen . Men det är något som TV4 inte bryr sig om.
Årets FARMEN är ett riktigt bottenskrap av TV4 . Det har varit tuffa år även tidigare, men den här produktionen är så genomusel så den borde få ett kalkonpris.
Att skicka hem någon som gjort närmanden mot kvinnor är OK, men att kasta ut 2 kvinnor (tidigare Maria) var till att gå över gränsen. De borde ha fått en varning, ställt upp i en fight eller lämnat en amulett. Men att först göra pengar på visningen och sen kastar ut dom är snuskig pengagirighet både av TV4 och av de övriga #farmendeltagarna.
Och du kungsangrabben. Du var "The champ" för mig fram till nu. Men nu är du bara en brevbärare i TV4 med djävligt dåligt omdöme.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards