Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 20 mars 2019

Av Pink Ozzy - 20 mars 2019 09:36

Har kollat igenom alla 10 avsnitt av Trolljägarna på trean. Det sammanhang jag får är att det finns ett antal olika troll, men att alla tycks ha en skruv lös.
- Det finns riktiga rasister från rasisrrasisrer till de som inte vet vad de pratar om, men bara hänger på.
- Ung killar (under 20) som är ensamma, skriver skit utan att egentligen veta varför. De har ofta för lite att göra.
- Unga tjejer i samma ålder som är djupt avundsjuka på andra tjejer som lyckas bättre och troligen tycker att de mobbade ser bättre ut.
- Medelålders kvinnor och män som misslyckats i livet och ger skulden till alla andra som lyckats bättre eller inte tycker lika inskränkt som dom. De har ofta inget jobb, eller ett skitjobb, ingen familj, är rätt nergångna och tar inte tag i sitt eget liv. De tycker att det är enklare att djävlas med andra. S k White trash.

Det jag inte fattar är att man inte hänger ut trollen med bild på TV3. Men det kan ju vara så att även då kan stämma dom.
Men jag ska ge trollen ett tips. När ni skrivit något nästa gång så vänta 24 timmar med att skicka det. Fundera under tiden över vad du verkligen vinner på att skicka det. Om du t ex kan åtalas. Om du själv skulle uppskatta dessa meddelanden. O s v. Radera sedan meddelandet, klappa dig på axeln och säg att du gjort en bra gärning idag. Det ger dig kanske bra tillfredsställelse på sikt.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards