Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 24 mars 2019

Av Pink Ozzy - 24 mars 2019 09:50

Redan första gången jag såg Mariette i Idol visste jag att den tjejen skulle bli något. Och nu är hon på god väg att bli en stor artist som skulle kunna slå internationellt.
Numera syns hon i Stjärnornas stjärna och sjunger skiten ur dom andra. Första avsnittet var det hårdrock och man kunde nästan tro att hon inte gjort annat. Denna gång var det dansbandstema och återigen är hon bara bäst.
Jag bara hoppas att vi får se henne många veckor till. Skulle bli så kul att se henne i fler musikstilar.
Dessutom är hon sjukt snygg och genuint snäll. Verkar vara en helt underbar tjej. Tyvärr för mig är jag en massa år för gammal och dessutom man. Men nog hade det varit häftigt att ta en fika med denna stora stjärna.

#stjärnornasstjärna #mariette #idol #honärbarabäst

Av Pink Ozzy - 24 mars 2019 09:42

Läser återigen att hatet mot #Greta #Thunberg ökar. Detsamma gäller #Linnéa #Claeson och många andra.
Varför?
Jo, Greta Thunberg kämpar för en bättre värld och Linnéa Claeson för att hon inte vill ha dick pics, få vara homo och för att hon dansar i #Lets #Dance.
Sen finns det en del poddare och s k influensers som utsätts för att de har poddar och förekommer på bild mm.
Eller?
Precis, eller inte. Det är ju bara en dålig ursäkt, om ens det. Orsaken är skitenkel. De som hatar gör det inte för att de t ex är EMOT miljön utan för att de är avundsjuka för att Greta lyckats med något. De hatar inte för att Linnéa är homo, skriver i Aftonbladet eller är med i Lets Dance utan för att de själva inte lyckats med något. Hatarna hatar inte poddarna för att de poddar eller visar upp sig på t ex Instagram utan för att de själva inte klarar det.
M a o är det bara ett gäng ynkliga och avundsjuka personer utan visioner och som inte unnar någon annan att få vara lycklig med det de gör.

Det som är synd, förutom att hatarna hatar utan egentlig anledning är att Greta skulle ha funnits för 20 år sedan och att jag inte är en tjej på 25 år som träffar Linnéa eller har en kropp som en del kan visa upp på Instagram. Men vad gör det? Så länge jag mår bra av att se andra lyckas är jag nöjd.

#gretathunberg #linnéaclaeson #hat #näthat #troll #miljö #letsdance #kärlek

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards