Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 3 augusti 2019

Av Pink Ozzy - 3 augusti 2019 14:20

Lyssnade på Sommarprogrammet med Tony Irving. Jag tyckte att hans svenska var bedrövlig och kollade Hur länge han har varit i Sverige. Jo, han flyttade hit 1996 ! Trots 13 år kan han inte bättre svenska. Skämms! Antingen är han totalt obegåvad eller så tror han att hans usla svenska är en gimmick. I så fall kan du dra tillbaka till ön så vi slipper dig inom EU när brexit gått igenom.
Nej du Spencer, träna på svenska istället för att fjolla runt på dansgolvet.

Av Pink Ozzy - 3 augusti 2019 14:11

Den där ASAP Rocky har nu släppts i avvaktan på dom. För det första är bara det lite komiskt. Först sitter han häktat eftersom man är orolig att han ska fly landet och inte komma till rättegången . Men sedan när rättegången varit får han dra. Om han nu bli dömd då? Tror någon att han kommer att flyga till Sverige för att sätta sig på kåken? Tillåt mig asgarva.
Sedan har det tydligen läckt ut ett brev där USA , genom Trump, hotar Sverige med allvarliga följder i bl a handel. Det är ju helt sjukt!
Så om Sverige följer svensk lag som i detta fall nog är rätt lika övriga Europas så ska en tomte till president få hota oss?
Man har skjutit Martin Luther King, John F Kennedy och en del andra bra människor. Finns det ingen i staterna som kan sätra en kula i den där dåren Trump? Det vore ju en välgärning för hela världen och en potentiell Nobels fredspristagare.
Ingen jävel ska hota Sverige. Speciellt inte en pajas från USA!!!

#trump #trumpärenpajas #asap #Rocky #asaprocky

Av Pink Ozzy - 3 augusti 2019 14:00

Ser att man i Mariefred skurit ner 2 Prideflaggor och bränt upp dom. Så in i helvete lågt. Gör man det kan man inte ha mycket i IQ. Vad fan har flaggan gjort för ont? Symboliserar den ondska? NEJ, men det gör hakkorsflaggor. Så bränn era egna flaggor först.
Själv är jag hetero , men sympatiserar med HBTQ-personer. Mig har de inte gjort något illa.
Jag tror att det hela grundar sig i ren och skär avundsjuka och inget annat. Det är ingen ideologi, det är larv och avundsjuka för att andra har det kul en vecka om året. Själv har ni det väl inte så kul eftersom ni ger er på en flagga.
Så jävla barnsligt !!!!!
#pride #hbtq

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards