Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 19 augusti 2019

Av Pink Ozzy - 19 augusti 2019 11:22

Först får man läsa att butikskedjan XXL skär sönder mängder med kläder och trodde att dom nu skulle skärpa till sig. Men icke. Nu visar det sig att man manipulerar priserna i butik. Detta görs i Norge, men finns det där så finns det säkert här också. I Norge får man inte rea en vara innan man sålt ett antal till ordinarie pris. Det har man löst genom att personal köpt kläderna till överpris och direkt reklamerat dom. På så sätt finns det "sålda" varor registrerade och kan således "rea" ut dom. Men det blir ju ingen riktig rea, utan det blir en rea på överpriset.
Så innan XXL kan garantera en stor förändring inom deras företagskultur kommer jag inte att sätta min fot mer i deras affärer.

Av Pink Ozzy - 19 augusti 2019 11:12

Ser en intervju med Maria Montazami och Anna Anka på Aftonbladet.se och blir förbannad - igen. Denna Anka borde skickas till Kina för att göra Pekinganka av. En så respektlös och osmaklig kärring . Har sett Hollywoodfruar tidigare och det är klart, Gunilla Persson och Anna Anka är de två mest motbjudande personerna . Och då menar jag inte bara i Hollywoodfruar. Så skenheliga och genomelaka finns inte nån annanstans.
Ankan har ju nu hittat en toyboy och jag fattar inte vad fan han ser hos henne. Hon är ju ful, elak och osmaklig i största allmänhet. Skulle man hamna i säng med henne fick man väl se en premiär, d v s att man inte fick upp den.
Nåja, detsamma skulle gälla Gunilla Persson. Men hon är ju så ful och elak så hon inte ens får nån karl. Hon bara drömmer i diverse tidningar om vad det är för karl hon ska ha. Dream on säger jag bara.
Det här är visserligen bara min personliga åsikt, men jag tror många håller med. Att säga att de bara gör så i TV är skitsnack. Man kan inte spela så vecka ut och vecka in. Men visst. De brer säkert på lite till framför kameran. För om de inte gör det är de ju totalt ointressanta för TV. Damerna, nåja, har det troligen inte så gott ställt utan lever på programmet Hollywoodfruar och diverse uttalanden i media. Stackars fattiglappar.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards