Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 19 januari 2020

Av Pink Ozzy - 19 januari 2020 18:52

Sitter på en hotellbalkong i kvällssolen och vill njuta. Istället får jag andas in mängder av röklukt från rökate på nästan varenda balkong.
När kommer hela EU att vara rökfritt? Vad är det som säger att jag har en skyldighet att andas in giftet? Jag vill njuta av utsikten och naturen. INTE STÄNDIGT ANDAS IN RÖKLUKT !

Av Pink Ozzy - 19 januari 2020 18:46

Efter hundratals program gör SR och SVT under dussinet år är han inte längre välkommen som programledare i P4.
Vilken tokstolle har bestämt det? Man kan ha åsikter om Deutgen och dansband, men om någon sätt dansband på kartan igen så är det ju han.
Finns ingen på denna planet som hade tagit bort Sven Plex Petterson från backhoppningen eller Grive från konståkningen om inte åldern tagit ut sin rätt. Och det går nog att räkna upp ett antal duktiga personer till. Men SR har tydligen inte fattat nånting. Man har nån knäpp idé om att "förnya" sig och då ska Deutgen bort. Sjukt dåligt i en tid där antal lyssnare är det som det hela går ut på och Deutgen hade 400.000 lyssnare varje gång. Vilka program kommer upp i de samtalen.
SR, tänk om och tänk rätt.

#Deutgen #thomasdeutgen #SR #P4 #dansband

Av Pink Ozzy - 19 januari 2020 17:44

Det är ju snart löjeväckande hur en ambassadör från en supermakt beter sig. Han kräver saker hit och dit. Expressen ska göra si, SVT ska göra så, osv.
Släng ut fanskapet och skicka hit någon med lite förståelse för vår kultur och våra lagar. Gui Congyou ska skickas hem NU !

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards