Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 22 februari 2020

Av Pink Ozzy - 22 februari 2020 11:39

Här redan i en tidigare blogg skrivit om att ja inte tror på apatiska flyktingbarn. Det verkade så sjukt att barnen plötsligt blev nästintill döda. OM nu några skulle blivit apatiska borde det finnas några barn mellan frisk och apatisk. Men det fanns det inte.
Så fort föräldrarna inte fick uppehållstillstånd blev barnen apatiska som ett coronavirus. Det var något som inte stämde. Men tidningarna fick ju en del scoop och en del läkare kanske även några kronor under bordet.
Men nu är den barnmisshandeln som tur är över.

Av Pink Ozzy - 22 februari 2020 11:24

Har sett diverse filmer med Tom Cruise genom åren, men blev lika besviken varje gång. Speciellt Mission Impossible och Jack Reacherfilmerna. Han försöker vara hård och tuff men ser bara barnslig ut. Läser man Lee Childs böcker om Jack Reacher så får man en bild av en stenhård kille på ca 1,93 meter. Tom Cruise är 1,7 och ser knappast stenhård ut.
Nej, han ska nog hålla sig till komedier. Allt annat blir bara just komedie.

Av Pink Ozzy - 22 februari 2020 09:22

Ser oå damvasan och syäller mig frågan om det är vettigt att lägga en 9 Lil lång sträng av snö i skogen och köra dit mängder med folk.
Är det milötänk? Knappast. Det är ren miljöförstörelse. Undrar hur mycket gifter som släpps ut per åkare om man räknar tillverkning och utkörning av snö och resor för alla åkare. Man blir förbannad. Stoppa Vasaloppet !

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards