Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 20 april 2020

Av Pink Ozzy - 20 april 2020 12:42

Ser hela tiden folk med ansiktsmasker och plastförkläden i bl a affärer.
OK, någon har säkert köpt dom, men de flesta är stulna från sjukhus, vårdcentraler och andra arbetsplatser. Nyttig skyddsutrustning för sjukvården använder folk när de handlar äpplen .
Detsamma gäller de lagligt inköpet. De skulle göra betydligt mer nytta inom sjukvården.
Det hela är verkligen sjukt och girigt.
Folk tänker bara på sig själva och inte på Sverige. Ett enda munskydd räddar säkert en sjuksköterska från att få Corona. Chansen för att hon kan klara sig är betydligt större än att du klarar dig på ICA.
Men så är det tyvärr. Vi har folk i detta land som bara tänker på sig själva och ingen annan. Fy fan.
#corona #skyddsutrustning #munskydd #sjukvården #hagalen #tjuvar

Av Pink Ozzy - 20 april 2020 10:16

Han utger sig för att vara socialdemokrat men beter sig som den värste moderaten.
När flyktingkrisen var som värst tjänade han miljoner på att hyra ut flyktingboende till kommunerna.
Nu är han igång igen och ska snö åt sig våra skattepengar. Denna gång erbjuder han boende, transport och vakter i coronakriser. Dessutom BEVÄPNADE vakter. Får vem som helst skaffa sig BEVÄPNADE vakter och hyra ut dom?
Nej, vi får hoppas att kommuner och regioner inte köper en spik mer från honom. Han vill bara sko sig på våra skattepengar.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards