Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 30 juni 2020

Av Pink Ozzy - 30 juni 2020 17:22

Jag tror att det kommer att flamma upp coronasmitta på många håll innan vi kan andas ut. Det ser vi redan efter studenten där Coronan ökade. Även bland fotbollslagen ökar coronafallen.
När nu flyger öppnas igen så kommer smittspridningen över gränserna också att öka.
Nej, vi kan inte vara lugna förrän ett bra vaccin tagits fram i stora mängder. Fram till dess hade det nog varit bättre med stängda gränser.
Det enda hindret för detta är politiken. Vi väljare tycker ju alltid att vi vet bättre och anser att gränser och allt annat ska vara öppet som vanligt. Så om inte Löfvén öppnar mer än han egentligen vill med tanke på omständigheterna kommer hela högerflanken men Lill-Uffe i spetsen och skäller som bandhundar. Synd att dom inte tar ansvar för det dom säger också. Nej, här gäller inte att rädda liv, här gäller det valröster och då säger man det som folk vill höra och inte vad vanligt folkvett kräver.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards