Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 16 september 2020

Av Pink Ozzy - 16 september 2020 11:17

Ibland funderar jag på om jag inte ska flytta till en stuga i skogen nära en sjö. Men nu är ju jag gift så det går inte.
Men tänk så skönt det vore utan TV, dator och tidningar.
Allt sånt som visar på hur behövligt det är på många ställen i världen från Sverige till Syrien ( bara för att ta 2 exempel).
Nej, Sverige kommer inte undan. Skjutningar var dag, fängelserna är överfulla, män som slår sina kvinnor, o s v. och mycket annat.
Varför är människan ett sådant odjur?
Orkar inte mer skit. Jag vill bara ha det lugnt.

Av Pink Ozzy - 16 september 2020 11:11

Min rygg är inte vad den borde vara. Några trasiga kotor ställer till det. Men eftersom jag väger en bra bit över 90 kg så vägrar de operera.
Så jag får dras med det. Det värsta är att det värker olika dag för dag. Allt ifrån att jag bara kan gå inne med kryckor till att jag kan gå och handla i nåt köpcenter i 2 timmar.
Igår handlade jag först och skulle sen köra skräp till tippen.
Idag får jag betala priset. Kom knappt ur sängen och halvligger mest i fåtöljen.
En helt vanlig skitdag m a o.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards