Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 27 september 2020

Av Pink Ozzy - 27 september 2020 15:01

2 personer refererar från cykel-VM. Tyvärr så vill bisittaren informera om minsta lilla detaljen inom cykling. Skulle han föra samma sak under en fotbollsmatch blev det nog tittarstorm.
Nej, låt folk som kan refererar det. Roberto Vacci och Anders Adamsson på Eurosport vet att underhålla timme efter timme.

#svt #cykel-vm #robertovacci #Anders Adamsson #eurosport #vivillsecykling

Av Pink Ozzy - 27 september 2020 11:06

Klockan är nästan 11 och SMHI säger att vi ska ha strålande väder. Verkligheten är dock en helt annan. Täta moln utan en solstråle.
Jag vill också jobba på SMHI. Måste ju vara världens enklaste.

Av Pink Ozzy - 27 september 2020 10:55

Jag har inget munskydd. Jag försöker så gått det går att sköta mig. Jag vet att jag ligger i sen s k riskzonen flera gånger om. Men jag blir allt mer anti mot munskydd . Anledningen är t ex följande människor jag sett.
Ensam man i bil med munskydd
Ensam kvinna på cykel på cykelväg med munskydd.
Äldre nedgången kvinna med munskydd som har ett cm stort hål.
Yngre man med munskydd just över munnen, ej näsan.
Och sådär kan jag hålla på ett bra tag. Ett munskydd ska ju vara fräscht och nytt. Att ha det under längre helt riskfri tid gör ju funktionen sämre. Så när man verkligen behöver det är det kanske värdelöst.
Skärpning !

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards