Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 7 januari 2021

Av Pink Ozzy - 7 januari 2021 10:51

Vi hade Hitler, le Pen, Pol Potter, Trump, Robert Mugabe, Idi Amin och några fler och alla tycks ha fått en knäpp i skallen. Alla har fått syfilis eller annan sjukdom.
När ska folk fatta att avsätta dom i tid?

Av Pink Ozzy - 7 januari 2021 10:42

Oj cad jag saknar stadsmannen Obama. Vilken president han var. Vilken talare. En underbar man som tyvärr ersattes av en pahas och jycklare.

Av Pink Ozzy - 7 januari 2021 10:17

Nu visar det sig att SAS sparkade 500 piloter vid årsskiftet. De ska ersättas via ett bemanningsföretag på Irland. Detta är helt sjukt. Ska piloter som inte känner till SAS rutiner flyga SAS plan? Nej, då kommer jag framöver byta flygbolag.

Av Pink Ozzy - 7 januari 2021 10:10

Nu MÅSTE USA använda sig av det 25e tillägget och avsätta Trump. Det var flera år sedan det slog slint i skallen på Trump, men nu har det gått över gränsen. Den mannen kan under sina sista 14 dagarna ställa till en massa djävulskap. Gäller att se till att han inte ges den möjligheten.
Det dags ju att han får stå till svars för en hel del så snart han inte är president längre. Nu kan ni lägga till uppvisning också.
Att det blev som det blev igår beror endast på Trump. Han är sjuk och farlig.
Jag undrade redan innan valet för 4 år sedan vad som kunde hända. Nu ser vi det.
Ett av de ekonomiskt ledande länderna i världen har en knäpp president.
Jävlar vad Putin måste skratta och mysa idag.
Och hon som dog inatt. Rätt åt henne. Hon var ju tydligen lika knäpp som Trump.
Nej, avsätt honom NU , innan han tillfoga USA och världen ännu mer skada.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards