Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 17 april 2021

Av Pink Ozzy - 17 april 2021 17:21

Nu börjar en härlig tid. En tid då man kan sitta på altan och bara njuta av kvällssolen efter en dag på tomten.
Men det blir säkert några bakslag innan man kan så och sätta. Fast jag har satt några potatisar i hinkar så man har till midsommar.
Synd bara att det tar slut om 4-5 månader och man får gå i idé några månader.
Men det gäller att njuta varje dag som är varm och solig.

Av Pink Ozzy - 17 april 2021 09:50

Tydligen är Astras covidvaccin inye populärt i masriket. När de kommer för spruttagning och erbjuds en Astraspruta blir de förbannade och kräver en annan sort.
Men masar tycks vara hjärndöda och kan således inte få blodproppar i hjärnan.
Men lyssna nu. Att få dödlig covid-19 är betydligt vanligare är en blodpropp. Av 17 miljoner doser har ca 40 fått en blodpropp. Dessa människor hade dessutom alla en defekt i deras blod. I Sverige bor det ca 10-11 miljoner och drygt 13.000 har dött av covid-19. Jag har fått en spruta och frågade först efteråt vilken sort det var.
Att leva rövare så personalen mår dåligt är osmakligt. Antingen tar ni det ni får eller så går ni hem, men ge fan i sjukvårdspersonal. De gör allt de kan och lite till.

#astrazeneca #astrasprutan #covid-19 #dalarna #vägrartaastravaccin

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards