Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 23 juni 2021

Av Pink Ozzy - 23 juni 2021 11:44

Jag förstår inte folk. Nu har de plötsligt en förkärlek för lill-Uffe. Efter förra valet ville han inte veta av SD utan försökte vid 2 tillfällen bilda regering efter förra valet. Bägge gångerna med olika konstellationer, UTOM SD. Då ville han inte veta av dom.
Nu kallar han Löfvén för oduglig och borde aldrig fått bilda regering mm. Själv går han numera stadigt i säng med både Åkesson och Busch och lägger Sabuni som en mörk maräng uppe på. Nu har både M och Kd och t o m L lagt dig platt för Åkesson. Helt plötsligt , när makten hägrar allt för mycket hänger alla i Åkessons kjol.
Jag tycker att denna 180-graders vändning är äcklig. Hur kan man byta åsikt bara för att gå makten? Men det kan Nu står nådexL och Kd ganska dyrt. De kanske inte ens hamnar i riksdagen. Det vore väl en fröjd.

#modersterna #sverigedemokaterna #liberalerna #åkesson #busch #fredriksson #extraval #äckligt #åsiktsbyteri

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards