Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 7 juli 2021

Av Pink Ozzy - 7 juli 2021 12:51

Almedalstalen har lyckats övrigt att önska. Framförallt ärlighet.
Jag ska ta ett exempel...Ebba Busch.
Hon påstår att hon är den sanna mitten i svensk politik !!!!
Var fick hon det ifrån. Damen som lierar sig med M och SD och har nu även fått L i svansen. Är det detta som lilla Ebba kallar för mitten blir jag verkligen rädd hur högern i Sverige skulle se ut.
Och det är ju inte enda gången Ebba inte har koll på läget, men det vet vi ju.
Ta t ex den gamle farbrorn som hon terroriserat i flera år nu. Hon säger att hon är skyldig, men samtidigt att hon skulle vara oskyldig i vissa andra länder, men att hon tar på sig det hela för att hon ju följer svensk lag! Jag undrar om hon själv vet vad hon egentligen sa och vad menar hon?
Jag tror att nästkommande val kommer att slå rekord i floskler, lögner och allmän osanning.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards