Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 24 juli 2021

Av Pink Ozzy - 24 juli 2021 13:49

De Olympiska spelen har knappt börjat och så är de redan förstörda. Kanal 9 Femman och Discovery+ har förstört det hela med långa reklamavbrott och dåliga reportrar. OK, Vacci/Andersson är bra, även om jag ogillar Vacci. Men resten suger.
Men värst är reklamavbrott som inte bara är långa utan enormt irriterande.
Börjar tröttna på detta OS redan nu. Får se hur länge man står ut.

#os #tokyo #reklamelände #reklam #discovery+ #femman #kanal9

Av Pink Ozzy - 24 juli 2021 13:44

Anders Behring Breivik går mängder av beundrarpost när han nu sitter i fängelse i 21 år. Hur är dessa människor funtade? Hur kan man gilla en massmördare?
Jag förstår inte att han ens får leva. Har man dödat 77 ungdomar borde man inte ha rätt att leva. Den norska staten får nog lägga ut åtskilliga miljarder för denna idiot tills han friges. Och vad gör han då? Kanske samma sak igen. Nej, det borde finnas dödsstraff i varje land för sådana extrema dårar.

#anders_behring_breivik #norge #dödsstraff #utøja #mördare

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards