Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 28 juli 2021

Av Pink Ozzy - 28 juli 2021 11:00

Jag dömer alla som reser utomlands utan att tagit 2 doser vaccin till Sveriges största idioter. De som vägrar vaccin till Sveriges näststörsta idioter.
4 av 10 som återkommer från en utlandssemester ärjust nu smittade. Det innebär att man åsidosatt de rekommendationer som finns och bör betala hela vården ut egen ficka.
De som vägrar ta vaccin är de nästdummaste, men nuddar på plats 1. Hur kan man vara så dum i huvudet så man inte låter sig vaccineras? Man skyller palla möjligt. Allt från att de är osäkra vilka sjukdomar de kan få av en spruta till att regeringar sprutar in ett chip i huden. Det sistnämnda är så befängt så de borde spärras in på hispan (dårhus). Men vi kan ta några exempel.
Ovaccinerade bidrar starkt till att coronan fortsätter att sprida sig.
I stort har 15000 ovaccinetade dött.
4000 har fått biverkningar av vaccinet, de flesta lättare.
Inga vaccinerade har dött.
Över 12000 har fått postcovid. D v s de har varit sjuka i covid och därefter fått diverse sjukdomar som t ex hjärntrötthet.
Så börja vakna upp och res inte ut utan dina 2 sprutor . Är ni så korkade så testa er det första ni gör när ni kommer hem. Som det är nu är 4 av 10 smittade efter en semestertripp. Är det värd det? Tycker dina nära och kära samma sak.lär du smittar dom?
Om du reser utomlands ovaccinerad....Är du en stor idiot.
Om du inte testar dig när du återvänder....Är du en stor idiot.
Om fu vägrar virus....Är du en stor idiot.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards