Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 2 september 2021

Av Pink Ozzy - 2 september 2021 19:57

Nu blir jag förbannad. Ett gäng idioter vill inte ta Coronavaccinet av olika skäl. Många för att de "inte vet" vad det är i sprutan.
Samtidigt andas dom in luften runt omkring dom, som är full av gifter.
De äter prefabricerad mat full av tillsatser.
De röker, behöver jag förklara?
De dricker energidrycker och läsk med allt okänt det innehåller.
De äter godis och chips utan problem.
De äter mediciner utan att ifrågasätta innehåll eller följder

Men ett vaccin som inte bara hjälper dom utan även dom som tar sina 2 sprutor klarar de inte av att ta. De är spruträdda som ursäktar sig genom att säga att de inte vet vad som finns i sprutan.
Fan, ta er i kragen nu och ta ert ansvar eller låt er smittas till döds. Kräv ingen läkarvård utan ligg hemma och dö. Begär inte att någon inom vården hjälper er. Personligen hoppas jag faktiskt att ni blir jävligt sjuka i månader så ni fattar vad ni ställer till med just nu.

Av Pink Ozzy - 2 september 2021 19:46

Förlåt mig för att jag inte skrivit så mycket den senaste tiden, men jag är i ett mörker som inte släpper. Det kommer och går från tid till annan.
Inget är kul. Inte ens Stecolid och annan medicin hjälper. Har en lång lista på saker som borde göras, men inget blir gjort. Orkar inte. Vill inte. Kan inte.
Detta är resultar av ett slut på jobben genom hela livet. Har alltid haft viljan att lyckas och bevisa. Efter ett antal gånger med näsan i väggen med påföljande sjukskrivningar har jag lyckats kravla mig in i pensionsåldern. Men tyvärr har det inte blivit mycket bättre. Oron finns kvar, tyvärr.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards