Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 16 september 2022

Av Pink Ozzy - 16 september 2022 10:49

Fram till den 12/9 gick börsen upp. Så länge såg aktieägarna en chans i att det skulle bli en rödgrön regering. Sen försvann hoppet totalt. Hag har tappat massor på bara 4 dagar. Sånt förtroende har de som röstar blåbrunt på de sina....

Av Pink Ozzy - 16 september 2022 08:45

God morgon alla trevliga läsare. Jag har inte hunnit med tidningarna mm idag. Får dock skicka en tanke till Annie Lööf som inte vill fortsätta sitt jobb p g a något eller några rötägg/nättroll som inte kan sluta med sina dumheter. För det är inga vettiga människor som beter sig på detta sätt. Vi får bara hoppas att eländet slutar och att nättrollet gräver ner sig nånstans och aldrig visar sig mer.

#annielööf #mordhot #nättroll #rötägg

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards