Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 25 september 2022

Av Pink Ozzy - 25 september 2022 09:46

Det är förjävligt. En tjej har tydligen fått s k dickpicks av en landslagsryttare. Hon gick till förbundet som tydligen har bestämt sig för att skydda äcklet.
Vad är det för ett förbund som skyddar äckel som skickar dickpicks? Jag har visserligen en drös barnbarn, men ingen ska nånsin börja med att rida så länge inte gan dömts. Hoppas att andra föräldrar och mor/farföräldrar är med och skyddar sina barn och inte låter dom rida till äcklet fått sitt straff.

#landslagsryttare #dickpicks #dickpick #förbundet #skyddarryttaren #äckletska straffas #skärkukenavhonom

Av Pink Ozzy - 25 september 2022 08:58

Nu lär nog många få äta även brödkanter för att överleva. Andra har tjänat pengar i överflöd och behöver inte inskränka på så väldigt mycket.
Först kom drivmedel, mat, el, räntor mm. Idag kom VA-bolagen. Stockholm är först ute med en höjning av vattnet med 25%. De menar att det "bara" blir 100 kr i månaden för en villa. Bara ja. Alla säger att just deras höjning "bara" blir x kronor. Lägger man ihop alla "bara" så blir dessa "bara" "bara" några 1000-lappar varje månad och då är det inte "bara" längre.

Av Pink Ozzy - 25 september 2022 08:50

Höll på några timmar igår och tänker slutföra det idag. Vad? Jo plantera sådär 150-200 vårlökar. Mest tulpaner och lite frecior och annat.
Börjat kännas både här och där i kroppen. Det ska dock förhoppningsvis bli fint till våren. Största löksatsningen jag gjort nån gång så det ska bli spännande.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards