Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Pink Ozzy - 8 november 2011 18:19


Ole gick in på en Sports Bar omkring kl 21:58.

Han satte sig vid sidan av en blondin och slog på TV’n 22:00 nyheterna startade.

Nyhetsreportern täckte en händelse om en man som stod allra ytterst på kanten

av ett tak klar till att hoppa.

Blondinen såg på Ole och sa: Tror du han kommer till att hoppa?

Ole sa: Helt säkert, jag kan slå vad om att han hoppar.

Blondinen svarar: Ok, jag slår vad om att han inte hoppar.

Ole lade 20 euro på bardisken och sa: Jag accepterar vadet.

Just då blondinen lägger sina pengar på bardisken hoppar mannen ut i ett snyggt

svanhopp och dyker rakt ner i döden.

Blondinen blev väldigt uppskakad, men gav Ole pengarna utan att protestera

samtidigt som hon säger: Rätt skall vara rätt - här är dina pengar.

Ole sa: Sorry, men jag kan inte ta emot dina pengar. Jag såg nämligen detta på

17:00 nyheterna så jag visste att han skulle hoppa.

Blondinen svarade: Det gjorde jag också, men jag trodde inte han skulle göra det igen.

Ole tog pengarna.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards