Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Homofober tycks ha problem

Av Pink Ozzy - 29 januari 2014 11:25

Ibland blir jag så in i norden arg. Som idag när jag läser om någon som kallas för Kakan, är lesbisk och var med i ett TV-program där hon fick skit för sin sexuella läggning. Min sexuella läggning är att jag är man, men gillar bara kvinnor. Ska inte någon annan kvinna ha samma rättighet? Och ska två kvinnor ha denna rättighet ska väl två män också ha det. Sen så ska jag fullständigt skita i vad de gör i sin sängkammare. Om det är en sjukdom eller ej funderar jag inte ens på. DET ÄR INTE MIN SAK ATT DÖMA!

Jag har 3 döttrar och alla är gifta med män. Hade det varit så att de hade gift sig med kvinnor hade det väl för jösse namn varit deras ensak. Observera att jag inte skriver ”deras problem”! Nej, det är deras ensak som ingen annan ska bry sig om. Det viktiga är väl att de har fått en partner de trivs med.

Jag anser det absolut värre om en kvinna har en man som slåss, eller super hela tiden så att både hon och kanske barnen får lida. Är det rätt, tycker du homofob?

Har du inte funderat på hur många bögar och transor som du ser dagligen? Pekka Heino, Pia Sundhage, Mark Levengood, Peter Jöback, Eva Attling, Magnus Carlsson och många, många fler. De allra flesta är mycket trevliga personer. Jag skulle absolut inte ha något emot att bli bjuden på middag till någon av dom. Sen går var och en till sitt. Svårare är det väl inte. ”De” är väl också människor precis som vi.

Sen förstår jag inte varför man drar gränsen just vid dom likkönade paren? Varför hatar man inte gruvarbetare, läkare, präster, hundälskare, kattägare, tjocka, smala, långa,  korta, friska, sjuka eller någon annan ”minoritet”?

Nej fan, SKÄRP EJ homofober och sköt ert.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Söndag 28 april 11:07

The Villages har byggts upp i Florida och är endast  tillåtet för folk över 55. De festar nästan varje kväll, träffar en varaktig eller tillfällig partner och har kul. På torget spelas det gamla godingar. Öl, drinkar och gonnoré flödar hej vilt.  ...

Av Pink Ozzy - Söndag 28 april 08:37

Ja detta väder. Tittar jag ut skiner solen. Lyssnar jag på radio ska det dock snart regna. Men man ska ju vila den sjunde, så jag får väl göra som herren säger. Spelar ju ingen roll vad jag än gör i år, fröna gror otroligt dåligt ändå. Jag skulle n...

Av Pink Ozzy - Fredag 26 april 10:35

Lorena Delgado Vargas en kvinnlig riksdagskvinna från vänsterpartiet får inte bära en palestinasjal i riksdagen. Detta är Sverige 2024. Man får enligt talmannen inte bära något annat än sina partinålar. Så herr Talman. När blev en nål med en svensk...

Av Pink Ozzy - Fredag 26 april 09:51

Nu lånar folk som aldrig för för konsumtion. D v s för annat än bostad dom man fortfarande lånar lite pengar till. För står dom inte att det dom lånar ska betalas tillbaka.... Med hög ränta? Jag vet att många tycker att det är svårt med ränteberäkn...

Av Pink Ozzy - Fredag 26 april 09:40

Om vi tar X, Instagram,  Facebook m fl är nog Instagram den klart bästa. Vilja fantastiska människor med olika färdigheter det finns på vår jord.  Bl a en tjej som nu är 8 år och har perfekt gehör. Hon lyssnar på en låt och efter en kort stund kan ...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards