Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Pink Ozzy - 14 februari 2016 10:12

Nu är det väl bara att hålla i sig. Ja i första hand tills valet är över. Skulle Donald Trump vinna och stå som president så är amerikanerna dummare än jag trodde. Vilket i sig inte säger lite. Men om amerikanerna ändå skulle välja denn pajaspolitiker så kommer världen att se mycket annorlunda ut om, låt oss säga 2-5 år.

Jag tror att världsekonom rasar, ett eller flera större krig kan ha utbrutit, det formligen haglar självmordsbombare över USA och deras företag och USA´s ekonmi stagnerar fullständigt.

Varför jag tror det?

Jo, pajasen har ju ingen aning om nånting. Skickar han hem alla mellanamerikaner ( Mexiko, Puerto rico m fl ) så kommer det att sakas miljoner människor som gör skitjobben i USA. Detta kommer självfallet inte bara attpåverka USA utan hela världen.

Hans hat mot mellanamerikaner och muslimer,som han ju också vill kasta ut är så gränslös så det finns inte. Börjar han med att kasta ut dom får hanfler emot sig än med sig. Många som kommit från mellanöstern och ska återlämnas dit ser sitt liv förstörd och kommer att bli ett lätt byte för IS och andra grupper. Ska man dö så kan man ju lika gärna göra det med bomber runt magen.

Sedan kommer han nog att se till att Syrien och andra stater i mellanöstern kommer att få ett helt gång soldater som efter år av krig kommer att ha gjort bort sig i ytterligare ett land.

Tro mig. Ska den pajasen bli president så blir det illa. Mycket illa.

Av Pink Ozzy - 14 februari 2016 09:28

Jaha,  då var det vinter igen.I natt kom det nästintill 1 dm nysnö,som dessutom fastnade på allt så att träden och allt annat som sticker upp är vitt och fint. Ja, jag tycker att det är fint. För vad vore Sverige utan sina årstider? En enda nollgradig sörja kanske.

Visst,jag vill också ha vår och sommar, men vad är felet med lite vitt oh fint ute? Det blir nog vår om si så där 6 veckor skulle jag tro, så det är bara att räkna ner.

Igår sådde jag lobelia, chili och lite annat. Tomater, paprikor och en del blommor har redan kommit upp och planterats om. Ja, det kanske var i tidigaste laget, men frö och jord är någo jag gärna håller på med. Der mig både avkoppling, sinnesfrid och ryggont.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards