Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 6 mars 2019

Vinnarskallar kontra farmen

Av Pink Ozzy - 6 mars 2019 19:29

Har sett #farmen i år och nu även börjat se #Vinnarskallar . Tidigare även superstar och andra program med f d idrottare. Och det visar sig om och om igen. Idrottare behöver inte bevisa något. De är trygga i sig själva, men äkta vinnarskallar.
Farmendeltagarna däremot har i de flesta fall aldrig varit något utan måste här försöka bevisa att de är något. Men de saknar kunskap om hur man beter sig i en grupp. Hur man sköter sig mot sina medtävlare o s v. Kolla stavhoppare som ett exempel . De tävlar mot varandra, men gläds även åt andras framgångar. Och kom inte och snacka om att det står en halv miljon på spel i Farmen. Det står t o m större pengar på spel i många idrotter.
Farmen som Tv-serie som den är utformad just nu är passé. Släng konceptet och ändra alla förutsättningar . Produktionen måste bli betydligt bättre och spegla det den ska och gå emellan där så är nödvändigt. Att först bara stå där, slicka sig om läpparna och spela in någon som blir arg för att i nästa stund kasta ut denne är så lågt och sjukt. Är det nån som ska ut är det den eller de som stått bredvid och myst om "Bra TV". Det är så djävla falskt så det finns inte. Jag är totalt övertygad om att Farmen i år har riggats på något sätt så att kanalen får ut maximalt av elakhet av de sjuka typerna som är kvar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 14:37

Dogge Doggelito hande tydligen sex när han var ca 7-8 och tjejen 15 år. Det berättade han i nåt forum och direkt kommer PK-maffian. Lasse Holm har t ex brutit med Dogge så han får inte vara med i Dobido i sommar. Då ska jag vara jävlig tillbaka och i...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 09:49

Köper du påskmat eller lever du som vanligt? Själv har vi det nästan som vanligt. Långfredagen äter vi bara Jansson och ägg. Lördag är vi bjudna på påskmat/födelsedag. Söndag och måndag tar vi lite påskmat, men inga mängder. Det var roligare ned ...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 09:31

Såg på Rapport igår hur många kvinnor som dödas av sina män. Jag blir så förbannad och samtidigt sorgsen. Ofta är kvinnorna dessutom gravida. Jag fattar inte hur dessa män tänker, om de ens tänker.  Jag tycker nog att straffen bör göras om. Samtidi...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:58


Eftersom många inte kommer att ha tid med mobil, platta eller dator önskar jag er redan en GLAD PÅSK!          ...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:53

Det är av någon anledning skillnad mellan Facebook och bloggen. Hag går väldigt sällan kommentarer på bloggen men dagligen på Facebook. OK, det är lite skillnad i innehållet. Det blir lätt lite roliga bilder på Facebook medan det på bloggen oftast är...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards