Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 11 mars 2019

Stoppa IS-återvändare

Av Pink Ozzy - 11 mars 2019 10:05

Har skrivit något om det tidigare med känner att jag vill ta upp frågan igen. IS-krigare eller deras fruar och barn ska inte få komma tillbaka till Sverige.
Det är ju en helt sjuk tanke. Först åker ett gäng idioter ner för att slåss och knulla runt och samtidigt ska vi ta emot deras fiender som flyktingar.
Senare när de börjar förlora kriget ska de tillåtas att komma hem igen. Och det konstiga är att nästan ingen har varit krigare utan alla ha arbetat som ambulansförare, sjuksköterska, kock och gud vet vad. Många har dessutom inte knullat runt utan nu har dom våldtagits.

Nej, vad har de gjort? Förstört fina stenmonument, skjutit civila, bombat sönder städer, våldtagit, plundrat, hållit folk som slavar och sexslavar. Ska dessa tillåtas komma "hem"? Aldrig !
Antingen ska de arkebuseras eller så ska de bygga upp det som förstörts. Sätt dom i arbete. Ta av kvinnorna deras hucklen och männen sina huvudbonader och låt dom jobba häcken av sig genom att röja upp de städer de tidigare har förstört. Inte en IS-"krigare" ska komma levande därifrån.

 
 
Felicia

Felicia

11 mars 2019 11:04

Jag tycker dock att människor ska få ha på sig exakt vad de vill, det hör inte till ämnet. Jag förstår inte hur en huvudbonad kan påverka dig negativt öht?

Jag håller med om att de ska få stanna i sina hemländer, men deras barn? Kom igen, låt inte ett barn dö för att hens förälder gör något fruktansvärt. Frun och barnet kanske också flyr ifrån mannen? Kvinnor har ingenting att säga till om, så det skulle inte förvåna mig om de vantrivs och desperat vill ta sig ur förhållandet. Hur ska vi sålla ut dessa människor? Stoppa invandringen helt?

Det skulle också vara sjukt då så många oskyldiga liv har räddats endast på grund utav invandring. De tog emot min farfar på 70-talet då Augusto Pinochet skulle avrätta honom eftersom att han sa emot. Jag är en hederlig medborgare, min farfar också och hela vår familj. Vi hade inte funnits här om det inte vore för invandringen. Det kanske är något att tänka på!

Ta hand om dig! :)

http://adbpdhd.bloggplatsen.se

Pink Ozzy

23 mars 2019 09:26

Du har både rätt och fel. De som kom från Sydamerika blev oftast bra medborgare. De som kommer från Mellanöstern har dock krigat i över 70 år. De har en helt annan historia och ursprung. Om barnen skulle få stanna tas de snart om hand av mullor och andra som gör terrorister av dom och det vill inte jag. Huvudbonader som kvinnor tvingas till är förnedrande och otidsenligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Fredag 19 april 11:16

Stockholms landshövding har tydligen en mycket dålig ledarstil och arbetsmetoder. Vore nog bättre för regeringen att byta ut henne till en mer folklig ledare.  Det går inte att ha en dokmatisk landshövding som kör efter egna regler.  Jag har pers...

Av Pink Ozzy - Fredag 19 april 08:29

Det har precis varit en omröstning om juridisk könstillhörighet i riksdagen. Som det oftast är så har en del personer inom ett parti olika åsikter men röstar som partitionen vill. Men det är ju helt fel. Man är inröstat av sina väljare på sina egna f...

Av Pink Ozzy - Fredag 19 april 08:01

En kvinna har anmält sin man för våld. Rättegången skulle ha hållits för några veckor sedan, men kvinnan dök aldrig upp. Nu, 3 veckor senare har hon hittats död. Hennes man har mördat henne.  Hur sjuk går man bli? Varför har vi ingen lag som gör de...

Av Pink Ozzy - Torsdag 18 april 17:19

Jag har ju ingen aning hur länge jag lever med cancer i magen samt en massa andra småsaker i kroppen, så vi lever livet lite. Så nu har vi bokat Smådalarö Gård och spa. I början på veckan var vi ju på Yasuragi vilket ju inte var så som det en gång va...

Av Pink Ozzy - Torsdag 18 april 08:45

Mellan 1985 och 2000 åkte jag 1-2 gånger varje vinter till fjällen med familjen. Julen var given, men även vissa år i mars. Över 60 mil på hala och snöiga vägar. En gång fick jag en ordentlig sladd 3 mil hemifrån. Hade jag fått möte i denna kurva had...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards