Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 18 mars 2020

Av Pink Ozzy - 18 mars 2020 10:24

Nu i coronatider finns det ju ingen sport att se på utom repriser.
Så nu märker man vilket trist liv alla har som är totalt ointresserade av idrott.
Vad gör ni istället?
Inget CL, ingen internationell fotboll, inget hockey-vm och kanske inte ens gjort på cykel eller ännu värre inget OS.
Det här blir fan ingen kul vår och sommar för oss idrottsintresserade.

Av Pink Ozzy - 18 mars 2020 10:13

Mike Tyson är en, Boris Becker en annan och det är långt ifrån över där. Det finns ett antal personer till som haft ofantligt mycket pengar som bara försvinner i ett stort svart hål. Jag förstår det inte. Själv skulle jag klara mig bra med betydligt mindre och ge bort resten till dom som behöver pengarna mer.
Att blåsa några miljarder är ju inget att vara stolt över precis. Det är ju bland det dummaste och konstigaste man jan göra. Men i flera fall visar det att om man är duktig på en sak behöver det inte per automatik betyda att du kan handskas med pengar.

Av Pink Ozzy - 18 mars 2020 10:06

Jag är absolut ingen fan av Luleå hockey, men rätt ska vara rätt. Luleå har vunnit serien klart och bör därför utses som svenska mästare. Allt annat är helt fel från Svenska hockeyförbundet.
Dessutom bör Björklöven och Modo flyttas upp och SHL tillfälligt utökas med 2 lag.
Skulle innebära att 2 lag åker ut direkt nästa vinter och 2 kvalar. På så sätt skulle det bli en intressant SHL-vinter 20-21.
Alla andra idéer om att inte flytta upp låg eller att inte utse en svensk mästare är helt fel och kommer bara att ha förlorare.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards