Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 16 juni 2024

Skjut ryssen från himlen

Av Pink Ozzy - Söndag 16 juni 09:29

Återigen har Ryssland flygit över svenskt luftrum. Återigen har dom gjort det dom inte får. Återigen skulle svenskt flyg ha skjutit ner planet. Å andra sidan gör de ju ingen skada där dom håller till nu från tid till annan, men skjuter vi ner ett par så kanske dom slutar eftersom flygplan inte är gratis ens i Ryssland.  

På ett sätt är det ganska barnslig och på ett annat sätt ganska farligt. Eftersom Putin troligen har mån psykisk sjukdom vet vi ju aldrig vad han hittar på härnäst. Det enda och bästa vore nog att anfalla Ryssland och förinta deras armé. Men då kommer nästa problem. Ryssarna är så indiktronerade så de gör väl som Putin säger. Han är ju sjuk så man vet ju aldrig vad han tänker ta sig för.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Måndag 24 juni 09:09

Kanarieöarna, Mallorca,  Rom, Barcelona och så nu Gotland. Alla är ute efter turisternas pengar sv olika anledningar. Turistskatt kallar dom  det. Anledningarna ska vara att turister ska vara att boendet, mat mm blir dyrare på dom platser.  Själv v...

Av Pink Ozzy - Måndag 24 juni 08:31


Den svenska serien Talang har gjorts i många länder. Små avsnitt av den och mycket annat tok kan man hitta på Instagram. Även en del seriöst och tänkvärt finns där också. Varje morgen avsätter uppåt 45 minuter för stt glädja mig innan jag börja gör...

Av Pink Ozzy - Söndag 23 juni 10:03

Hörde på radion idag och läste om det även på nätet. Grejen är det att brottslingar tar bilder eller videofilmer. Sen matar de in det i speciella och med det materialet gör de sedan porrfilmer och portföljer som de sedan använder i utpressningssyfte....

Av Pink Ozzy - Lördag 22 juni 13:05

Jag tillhör de som försöker att bara se det positiva i vädret. Och då menar jag så här.  Jag försöker att undvika att kalla något för t ex skitväder utan hitta på lämplig sysselsättning för olika väderlek. Är det stark sol så ligger man i solen e...

Av Pink Ozzy - Fredag 21 juni 11:16

Jag var ute på tomten och vattnade trädgårdslandet och en del blommor. Jag stod och funderade på en sak. Trots min tinnitus var det i stort sett knäpp tyst. Alla som var hemma var tysta eller sov. Inte som 6 juni då folk passar på att klippa gräsmatt...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards