Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Pink Ozzy - 13 augusti 2012 10:15

Vi har många islamofober i vårt land. Själv är jag sedan lång tid ateist eftersom jag har insett att det
finns makthavare snart sagt överallt som skjuter olika religioner framför sig för egen vinnings skull. Du menar jag inte bara islamska ledare som hetsar sitt folk mot de kristna utan också många kristna ledare som gör precis likadant. Obama och hela USA tycker ju att det bara finns en gud och de som avgudar den islamska tron har sin gud. Sen finns det förstås en djävla massa utbrytargrupper på båda sidor. De kristna har ju t ex protestanter, katoliker, ortodoxa, pingstvänner, Jehovas, m fl. Många i väst tycker kanske att islam är konstigt och udda. Detsamma tycker islamister om oss. Men det är uppfattningar de fått från sina ledare och präster. De flesta i både “öst och väst” vill bara leva och inte kriga.

Det konstiga är att de kristna bara tycker illa om Islamister. Men har de då glömt Utöja? Eller varför inte kolla på det här sjuka inslaget med Carola.

Så snacka inte så mycket om att kristna skulle vara bättre än någon annan religion.

Av Pink Ozzy - 13 augusti 2012 09:47

Thank´s Al-Quaida, right-wing extremists, leftists, Nazis, Muslims, Jews, Christian fanatics and others.

Why I will thank you? For you have contributed to make the Olympic games without any disturbances.

You have left the games go on without any troubble. Thank´s ! Make your gods be with you and put now your ases behind the negotiating table and let the peace continue in the future as well.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards