Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Pink Ozzy - 3 december 2012 16:45

Fröken frågade lille Kalle vad han ska bli när han blir stor.
- Jag ska bli en trucker, svarade Kalle.
- Vad gör en sådan då??
- I veckorna kör man Scania och på helgerna går man på vilda partyn, dricker sprit och knullar snygga brudar.
- Nä, sa fröken, det får du ta tillbaka och välja ett annat yrke.
- Jaha, sa Kalle, jag får väl bli lastbilschaufför då!
- Det lät bättre, beskriv vad en sådan gör.
- I veckorna kör man Volvo och på helgerna får man vara i garaget och laga skiten, dricka billig öl och runka................

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards