Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Pink Ozzy - 29 oktober 2013 18:58


Ett snabbt inlägg och sen får ni vänta några dagar innan jag samlat mig efter två veckor på ett all inclusive-hotell på Kanarieöarna. Man säger ju alltid att man laddar batterierna när man har semester. Och visst. Det stämmer till viss del. Dessutom har jag hällt i mig så mycket sprit så ingen kylare i världen kan frysa.   

Nja, men det blir lätt lite så när man står kring baren med en massa trevliga människor. Eftersom jag kan svenska, engelska och tyska samt lite spanska så blir det lätt att man hamnar i någon form av centrum eftersom det alltid är någon som behöver en översättning. Men som sagt, ett antal GT mm har det blivit. Baren öppnade vid 10 och det var väl vid den tiden som första Carachillion ( Kaffe med Brandy ) åkte ner.   Sen höll man sig på en lagom skön nivå till ca kl 24 då baren stängde.   

Sen ingick det frukost, lunch och middag. Vi hade dessutom sol alla dagar utom en. Tempen var ca 22-30   dagtid i luften och 24 i vattnet.

Ibland är livet gott att leva.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards