Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 23 oktober 2019

Av Pink Ozzy - 23 oktober 2019 09:44

Så har sista avsnittet av Hollywoodfruarna visats. Nåja, för denna omgång. På något sätt verkar det som om dessa fruar, likt Benjamin Button, blir yngre för varje år och befinner sig mentalt numera strax under tonåren.
Så mycket larv kan knappast återskapas. Jag känner igen det från timmarna man skulle vara rastvakt.
" Vill du vara bästis med mig?"
" Hon säger att du har en finne på näsan"
" Nu blir jag jätteledsen"
Och så där håller dom på. Som en jävla högstadieklass. Jag skrattar så jag kiknar. Ullared är ju ett klassprogram i förhållande till detta spektakel i lågklassprogrammet Hollywoodfruar.
Och vi får väl se om programmet vågar komma igen efter höstens lågvattenmärke.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards