Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 12 april 2020

Vad har Rickard Söderberg gjort för ont?

Av Pink Ozzy - 12 april 2020 09:59

Såg Rickard Söderberg i Stjärnornas stjärna igår och vips så dyker hatarna upp och beklagar sig. Men vad har han gjort för ont? Om han vill sminka sig, gå i högklackad och tända på killar är det väl hans ensak.
Själv är jag hetero men irriteras inte av honom. Tvärtom! Vilken röst han har. Otrolig.
Nåja, lite måste även jag klaga. Saknar hans långa hår och de kilo han verkar ha tappat. Den stor pompöse Rickard är tyvärr borta, men rösten är som tur kvar. Att han sminkar sig runt ögonen störs inte jag av. Han bor i ett fritt land och hans sminkade ögon är lite som hans kännetecken.
Så låt Rickard vara. Han är en stor tillgång för dom som gillar opera.

 
 
Amisa

Amisa

12 april 2020 13:06

Nä jag tror att när vi har svårt att ta till oss människor som är annorlunda så är det nog bara vår egen osäkerhet som tittar fram. Vår egen rädsla för att sticka ut och våga vara annorlunda väcker någon slags irritation och avund mot dom som är starka och som vågar vara sig själva. Det betyder att istället för att irritera sig på den andre så borde man istället ta sig en rejäl titt på sig själv!

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Pink Ozzy

12 april 2020 21:06

Men jag tycker just att alla borde få vara som de vill så länge de inte blir våldsamma. Men titta t ex på henne som håller i "Smartare än en femteklassare" . Vilken härlig personlighet. Inte min typ, men hon vågar gå som hon vill. Starkt.

 
Göran

Göran

13 april 2020 09:08

Bra skrivet! Rör inte vår kompis!

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Pink Ozzy

13 april 2020 09:17

Tack.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:58


Eftersom många inte kommer att ha tid med mobil, platta eller dator önskar jag er redan en GLAD PÅSK!          ...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:53

Det är av någon anledning skillnad mellan Facebook och bloggen. Hag går väldigt sällan kommentarer på bloggen men dagligen på Facebook. OK, det är lite skillnad i innehållet. Det blir lätt lite roliga bilder på Facebook medan det på bloggen oftast är...

Av Pink Ozzy - Onsdag 27 mars 18:59

Dagligen ser jag vuxna som bryter mot lagar och regler, skrivna som oskrivna . Jag ska ge dig några exempel : Vuxna som cyklar på trottoarer.  Vuxna som åker bil där det inte är tillåtet  Folk som parkerar på handikapparkeringen utan tillstånd ...

Av Pink Ozzy - Onsdag 27 mars 18:59

Dagligen ser jag vuxna som bryter mot lagar och regler, skrivna som oskrivna . Jag ska ge dig några exempel : Vuxna som cyklar på trottoarer.  Vuxna som åker bil där det inte är tillåtet  Folk som parkerar på handikapparkeringen utan tillstånd ...

Av Pink Ozzy - Onsdag 27 mars 09:53

Jag tillhör fom dom fick lära sig att avstava i skolan. Numera vet jag inte hur det är. Men om man i en kvällstidning skriver O-utlander då har det väl gått lite väl långt. ...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards