Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 10 maj 2020

Av Pink Ozzy - 10 maj 2020 10:08

Under ett antal år har man nu skövlat Amazonas regnskog. Detta har ökat under Brasiliens president Bolsanos tid.
Folk som i generationer levt på regnskogen fördriva och djur försvinner. Jorden som är till för regnskog kommer att förstöras och jordens lunga blir bara mindre och mindre.
Detta är inget annat än en enorm naturkatastrof som kommer att bidra till en ännu snabbare ökning av jordens temperatur.
Detta måste få ett slut NU!

Av Pink Ozzy - 10 maj 2020 10:03

Idag går Carl Bildt ut och anser att Anders Tegnell inte ska uttala sig om andra länders åtgärder i coronatider. Tycker att Carl Bildt ska hålla käft. Finns ingen anledning att göra någon form av politik av Coronan. Det är osmakligt. Men Bildt har ju alltid trott att han var mer än andra utan att egentligen lyckats med något. Inte ens hålla ihop sin familj.
Anders Tegnell är en ytterst kompetent person som statsepedemiolog och klarar detta galant. Några ord " på vägen" från Calle Bildt är knappast nödvändiga.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards