Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 24 januari 2021

Av Pink Ozzy - 24 januari 2021 13:54

Moderaternas ledare Ulf Kristersson säger att Sverigedemokraterna har närmat sig moderaternas politik. Vilket skitsnack!
SD har sin politik samma som för 4-5 år sedan. Det är moderaterna som blivit ett brunare parti.
Det innebär att vi efter nästa val kan ha en mörkblåbrun regering. Vilka vill ha det? Vilka vill ha högre skatt för pensionärer, lägre bidrag och pensioner, hård invandrarpolitik, högre arbetslöshet och ett svårt liv för alla låginkomsttagare? Jag bara frågar. Du väljer. Jag kan dock garantera att den stora majoriteten kommer att lida i fyra år. Men som sagt, du väljer.

Av Pink Ozzy - 24 januari 2021 13:36

Hur har regeringen tänkt angående fiber egentligen. Nästintill alla skulle ju ha fiber inom kort. Men vem ska betala kalaset.
Om jag skulle skaffa fiber skulle jag få betala 24000 plus något för intern installation. Utöver det tillkommer en månadskostnad beroende på vilka kanaler jag vill ha, vilket telefonabonnemang jag väljer samt hur mycket datatrafik jag väljer. Innebär minst 1000 kr i månaden. Nej tack, då behåller jag helst mitt modem och spar 25000.
Borde väl egentligen vara staten som betalar för installationen.

Av Pink Ozzy - 24 januari 2021 13:24

Två gånger har man försökt att elda på bl a Spånga kyrka . På annat ställe har man vält 300 gravstenar.
Vad är på gång? Ja, det kan vara muslimer vilket jag dock inte tror. Jag tror mer att det är extremhögern som försöker att svartmåla muslimer. Nåja, det kan ju även vara rena idioter.
Men nånting är det fel i huvudet på som oavsett vilka det är.

Av Pink Ozzy - 24 januari 2021 13:13

Putin måste nu låta demokratin tala och släppa reginkritikern Navalnyj och andra. Han måste börja bete sigsom en president bör göra och låta folk tala fritt.
Eller är detsamma alla tror att Putin och hans korrupta gäng inte vågar låta folk titta på räkenskaperna ? Stämmer det att Putin har förskingrat miljarder som delvis getts till han gangsterkompisar? Jag tror det. Han har tagit miljarder från folket , vilket inte anstår en riktig president.
Nej du Putin. Du måste släppa Navalnyj och andra regimkritiker NU!!!!

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards