Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 11 juni 2021

Av Pink Ozzy - 11 juni 2021 20:25

Vad är karaoke? Jo, skillnaden mellan total förnedring och de som har pluggat in sin låt och dessutom inte är helt tondöva har hör ett ointagligt försprång.
Därför går jag ALDRIG upp och försöker mig på det. De som kan sjunga spelar i bl a danssalongen och får betalt för det. De som sjunger karaoke för vara pengar till ägarna

Av Pink Ozzy - 11 juni 2021 20:18

Nu spårar det ut helt . Se som kollar på EM-Fotboll på puben får inte se matchslutet på puben.
REN SKANDAL OCH OKUNSKAP.
Varför inte stänga för nya gäster efter t ex 21.30, men att sittande gäster får serveras öl till 22, och få se klart matchen. Under tiden från 21,30 till kl 23 kan inte smittan spridas mer.
Börja tänk lite logisk, släpp pärmar och papper och tänk lite själv tack.

Av Pink Ozzy - 11 juni 2021 18:35

Det har varit en trög start på juni. Det har funnits massor av upplägg, men orken har bara inte funnits. Har inte lust med att jobba i trädgården eller något annat. Känns som om jag hamnat i en djup depression igen. Vill bara ligga ner och stirra i taket eller möjligen se på TV, men då minns jag inget en stund efter. Detsamma gäller böcker.
Tror nu att mina tankar går till allt elände i världen och alla som motarbetar eländet. Det blir bar för mycket med Putin, Belarus, Nordkorea, afrikanska länder, Brasiliens regnskogar och mycket mer. Jag tycker att att alla i världen borde få leva sin korta tid i lugn och ro. Utan en massa krig förföljelse fängelse mm, mm.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards